TECHNICZNO-HANDLOWA OBSŁUGA ROLNICTWA TORAL
O F E R T A
2
Valtra serii S to duży ciągnik, zaprojektowany i zbudowany tak, aby poradzić sobie z najtrudniejszymi zadaniami. Możesz na nim zawsze polegać. Czy   zastanawiałeś   się   nad   rentownością   swojej   inwestycji?   My   to   zrobiliśmy.   Rozmawiamy   z   rolnikami   każdego   dnia.   Efektem   tego   jest   nowa Valtra    serii    S,    czwartej    generacji,    która    została    przetestowana    w    trudnych    warunkach    pracy,    aby    zoptymalizować    możliwości    techniczne, ergonomię i wydajność. Razem z AGCO, ciągnik Valtra serii S, będzie wspierał rentowność Twojego biznesu dzisiaj i w przyszłości. Jest   połączeniem   niezawodnego   Silnika AGCO   Power   84 AWF,   bezstopniowej   przekładnia AVT,   przestronnej,   amortyzowanej   kabiny,   układu   jazdy tyłem TwinTrac i systemu automatycznego sterowania AutoGuide 3000.   Zdobywca Złotego Medalu Międzynarodowych Targów Poznańskich - Polagra 2014    Ciągnik Valtra serii S to: - Silnik AGCO Power 84 AWF: moc prosto z Finlandii, numer 1 na świecie! - Bezstopniowa przekładnia AVT: lider na rynku spełniający największe wymagania Klienta. - Ergonomia: przestronna, amortyzowana kabina, podłokietnik Valtra ARM. - TwinTrac: układ jazdy tyłem, który zapewnia wysoką wydajność niezależnie od kierunku jazdy. - System gotowości AutoGuide Ready: dla potrzeb rolnictwa precyzyjnego zespół sterowania automatycznego AutoGuide Ready w standardzie.\   Duży ciągnik to duża inwestycja Zwraca się dzięki solidności, mocy, ergonomii i wydajności. Silnik   AGCO   Power   84   AWF    Moc   prosto   z   Finlandii,   numer   1   na   świecie!   Oto   pierwszy   silnik   do   ciągników,   który   spełnia   wymagania   norm   emisji spalin Tier 4 Final. Dzięki tej technologii silnik charakteryzuje się niezawodnością, nie zwiększając jednak kosztów eksploatacji. Przekładnia AVT   Bezstopniowa   przekładnia AGCO   Variable Transmission   (AVT)   jest   liderem   na   rynku   i   to   nie   bez   powodu.   Jej   popularność   opiera się   na   wszechstronności   i   oszczędności   paliwa.   Możesz   wybrać   jeden   z   dwóch   trybów   pracy   –   automatyczny   lub   ręczny   –   dzięki   czemu zoptymalizujesz zużycie paliwa, wydajność i komfort jazdy. Twin   Turbo    Nowe   ciągniki   Valtra   z   serii   S   mają   system   dwóch   działających   równolegle   turbosprężarek,   dzięki   którym   zwiększa   się   moment obrotowy przy mniejszej prędkości obrotowej silnika oraz niższej temperaturze spalin, co zwiększa trwałość silnika i zmniejsza koszty eksploatacji. Oszczędność   paliwa    Wydajność   ciągników   z   serii   S   zawsze   była   dobra,   lecz   teraz,   z   silnikiem   8.4   AWF   AGCO   Power,   zmniejszyliśmy   zużycie paliwa o kolejne 5%. SigmaPower      Gdy   potrzebujesz   więcej   mocy   dla   WOM,   układ   Sigma   Power   pozwoli   silnikowi   wyprodukować   do   10%   więcej   mocy   -   aż   do   400 koni mechanicznych dla największych ciągników z serii S. Wydajność - przez cały dzień Przestronna    kabina    Duża    kabina    z    czteropunktowym    zawieszeniem    pneumatycznym    zapewnia    komfort    pracy    operatora,    który    pozostaje wypoczęty i zdolny do pracy przez cały dzień. AutoComfort   AutoComfort   wykorzystuje   najnowsze   technologie.   Czujniki   podają   informacje   do   systemu   kontroli,   dzięki   czemu   kabina   jest   zawsze we właściwym położeniu. Pracuj   przez   cały   rok   Ciągniki   z   serii   S   zostały   zaprojektowane   do   całorocznej   pracy,   a   zatem   standardowym   wyposażeniem   w   kabinie   jest ogrzewanie i klimatyzacja. Fotel operatora także posiada wentylację. Valtra   ARM   Opatentowany   podłokietnik   Valtra   ARM   zapewnia   doskonałe   oparcie   we   wszystkich   sytuacjach,   jest   komfortowy   i   prosty   w   użyciu. Dostępne na podłokietniku elementy sterujące pozwalają w prosty sposób kontrolować przekładnię, układ hydrauliczny oraz prędkość jazdy. Najlepszy plon - z każdego centymetra Twoich pól TwinTrac    Ciągniki   Valtra   mogą   pracować   w   obu   kierunkach,   co   w   sposób   znaczący   zwiększa   produktywność   (nawet   do   15%).   Przełączanie   do układu   jazdy   tyłem   TwinTrac   jest   łatwe   i   szybkie.   Pedały   i   regulowana   kierownica   znajdują   się   z   tyłu   kabiny,   zaś   pozostałe   elementy   sterujące znajdują się na podłokietniku Valtra ARM, który obraca się do tyłu wraz z siedzeniem.   Sprawdzona i przetestowana Ekstremalna   siła   uciągu   Valtra   jest   sponsorem   zawodów   tractor   pullingu   w   Europie   w   kategorii   Pro   Stock.   Ciągniki   startujące   w   zawodach   maja konstrukcje   oparte   na   aktualnych   modelach   ciągników   Valtra   a   wiele   komponentów   jest   takich   samych   jak   w   modelach   serii   S.Udział   Valtry   w zawodach   promuje   badania   i   rozwój,   dostarczając   cennych   informacji   na   temat   wydajności   ciągnika   podczas   ekstremalnych   obciążeń   oraz   jak przenieść   moc   na   grunt   w   najbardziej   optymalny   sposób.   Innymi   słowy,   informacje   zebrane   podczas   zawodów   pomagają   nam   zmaksymalizować także wydajność Twojej Valtry.