O F E R T A

2
Valtra serii S to duży ciągnik, zaprojektowany i zbudowany tak, aby poradzić sobie z najtrudniejszymi zadaniami. Możesz na nim zawsze polegać. Czy zastanawiałeś się nad rentownością swojej inwestycji? My to zrobiliśmy. Rozmawiamy z rolnikami każdego dnia. Efektem tego jest nowa Valtra serii S, czwartej generacji, która została przetestowana w trudnych warunkach pracy, aby zoptymalizować możliwości techniczne, ergonomię i wydajność. Razem z AGCO, ciągnik Valtra serii S, będzie wspierał rentowność Twojego biznesu dzisiaj i w przyszłości. Jest połączeniem niezawodnego Silnika AGCO Power 84 AWF, bezstopniowej przekładnia AVT, przestronnej, amortyzowanej kabiny, układu jazdy tyłem TwinTrac i systemu automatycznego sterowania AutoGuide 3000. Zdobywca Złotego Medalu Międzynarodowych Targów Poznańskich - Polagra 2014 Ciągnik Valtra serii S to: - Silnik AGCO Power 84 AWF: moc prosto z Finlandii, numer 1 na świecie! - Bezstopniowa przekładnia AVT: lider na rynku spełniający największe wymagania Klienta. - Ergonomia: przestronna, amortyzowana kabina, podłokietnik Valtra ARM. - TwinTrac: układ jazdy tyłem, który zapewnia wysoką wydajność niezależnie od kierunku jazdy. - System gotowości AutoGuide Ready: dla potrzeb rolnictwa precyzyjnego zespół sterowania automatycznego AutoGuide Ready w standardzie.\ Duży ciągnik to duża inwestycja Zwraca się dzięki solidności, mocy, ergonomii i wydajności. Silnik AGCO Power 84 AWF Moc prosto z Finlandii, numer 1 na świecie! Oto pierwszy silnik do ciągników, który spełnia wymagania norm emisji spalin Tier 4 Final. Dzięki tej technologii silnik charakteryzuje się niezawodnością, nie zwiększając jednak kosztów eksploatacji. Przekładnia AVT Bezstopniowa przekładnia AGCO Variable Transmission (AVT) jest liderem na rynku i to nie bez powodu. Jej popularność opiera się na wszechstronności i oszczędności paliwa. Możesz wybrać jeden z dwóch trybów pracy automatyczny lub ręczny dzięki czemu zoptymalizujesz zużycie paliwa, wydajność i komfort jazdy. Twin Turbo Nowe ciągniki Valtra z serii S mają system dwóch działających równolegle turbosprężarek, dzięki którym zwiększa się moment obrotowy przy mniejszej prędkości obrotowej silnika oraz niższej temperaturze spalin, co zwiększa trwałość silnika i zmniejsza koszty eksploatacji. Oszczędność paliwa Wydajność ciągników z serii S zawsze była dobra, lecz teraz, z silnikiem 8.4 AWF AGCO Power, zmniejszyliśmy zużycie paliwa o kolejne 5%. SigmaPower Gdy potrzebujesz więcej mocy dla WOM, układ Sigma Power pozwoli silnikowi wyprodukować do 10% więcej mocy - do 400 koni mechanicznych dla największych ciągników z serii S. Wydajność - przez cały dzień Przestronna kabina Duża kabina z czteropunktowym zawieszeniem pneumatycznym zapewnia komfort pracy operatora, który pozostaje wypoczęty i zdolny do pracy przez cały dzień. AutoComfort AutoComfort wykorzystuje najnowsze technologie. Czujniki podają informacje do systemu kontroli, dzięki czemu kabina jest zawsze we właściwym położeniu. Pracuj przez cały rok Ciągniki z serii S zostały zaprojektowane do całorocznej pracy, a zatem standardowym wyposażeniem w kabinie jest ogrzewanie i klimatyzacja. Fotel operatora także posiada wentylację. Valtra ARM Opatentowany podłokietnik Valtra ARM zapewnia doskonałe oparcie we wszystkich sytuacjach, jest komfortowy i prosty w użyciu. Dostępne na podłokietniku elementy sterujące pozwalają w prosty sposób kontrolować przekładnię, układ hydrauliczny oraz prędkość jazdy. Najlepszy plon - z każdego centymetra Twoich pól TwinTrac Ciągniki Valtra mogą pracować w obu kierunkach, co w sposób znaczący zwiększa produktywność (nawet do 15%). Przełączanie do układu jazdy tyłem TwinTrac jest łatwe i szybkie. Pedały i regulowana kierownica znajdują się z tyłu kabiny, zaś pozostałe elementy sterujące znajdują się na podłokietniku Valtra ARM, który obraca się do tyłu wraz z siedzeniem. Sprawdzona i przetestowana Ekstremalna siła uciągu Valtra jest sponsorem zawodów tractor pullingu w Europie w kategorii Pro Stock. Ciągniki startujące w zawodach maja konstrukcje oparte na aktualnych modelach ciągników Valtra a wiele komponentów jest takich samych jak w modelach serii S.Udział Valtry w zawodach promuje badania i rozwój, dostarczając cennych informacji na temat wydajności ciągnika podczas ekstremalnych obciążeń oraz jak przenieść moc na grunt w najbardziej optymalny sposób. Innymi słowy, informacje zebrane podczas zawodów pomagają nam zmaksymalizować także wydajność Twojej Valtry.